srijeda, ožujka 31, 2010

Spasio me Olić u zadnjim sekundama

Kao što vidite na listiću stavio sam dva para lige prvaka i uložio 20 kuna na pobjede domaćina.
Olić me spasio u zadnjim sekundama postigavši prekrasan gol. Iako žalim za onom promašenom Olićevom prilikom i ovaj pogodak u zadnjim sekundama potvrdio je moju prognozu i donio mi dobitak od 100 kunića ne računajući ulog.
Ovoaj listić je čisti primjer kako se treba kladiti.Pošto sam na burzi rada i nemam primanja,moj ulog je mali,no zamislite listić sa ulogom od 100 kuna,dobitak bi bio 1200kuna,a probajte ga zamisliti sa ulogom od 1000kuna,e to je lova.
Znači neka pravila klađenja su dva para sa dobrim koeficijentom,po vlastitom osjećaju bez slušanja i čitanja nekih navodnih experata,i puta vaš ulog po mogučnostima,odnosno koliko ste spremni izgubiti a da vas ne boli jako.Nije stvar da idemo gubiti novce,već kad uplatimo listić ta svota uloga više nije u našem novčaniku što je ujedno i jedini zicer u klađenju kad je lova u novčaniku.

2 komentara:

Anonimno kaže...

igras li svaki dan?zasto ne objavis svaki tiket,da ako i mi dobijemo ponesto..................

Anonimno kaže...

juhu gde si?